Krabi, Koh Lanta, Bangkok en Thuis!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dieuwertje Dijk - WaarBenJij.nu Krabi, Koh Lanta, Bangkok en Thuis!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dieuwertje Dijk - WaarBenJij.nu

Krabi, Koh Lanta, Bangkok en Thuis!!

Door: Coen en Dieuwertje

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

19 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Heeee beste vrienden en familie!
Voordat we terug naar Nederland vliegen nog even een laatste verhaaltje. We hadden besloten om onze reis te eindigen op het eiland Koh Lanta. Hier wilden we nog even een weekje chillen:). We hadden een goedkope vlucht gevonden van Bangkok naar Krabi. Was retour 20 euro duurder dan met de trein dus dan was de keuze zo gemaakt. We hebben overnacht op Krabi en de volgende dag hebben we daar ontbeten bij een Nederlandse bakker (LEKKEUURR) waar 100% NL op stond. Vervolgens zijn we met de boot naar Koh Lanta gevaren. Daar kwamen we aan bij een heerlijk resort aan het strand. Het strand was rustig wat we wel fijn vonden. We hebben ons zwempak aangetrokken en hebben de laatste zonuurtjes van de dag nog meegepikt. Bij het resort zat ook een duikschool. Daar hebben we meteen ook even een afspraak gemaakt om te gaan duiken.

De volgende dag mochten we al het zwembad in om wat te oefenen met de duikuitrusting. Dat ging allemaal erg goed. We moesten alleen wat minder lachen want onze duikbril liep anders steeds vol met water;). Savonds konden we eten op het strand. We lagen aan het strand met veel leuke strandtentjes. Rond 18.00 maakte de strandbedden plaats voor eettafels op het strand en werd er heerlijk gedineerd. Overdag hebben we wat op het strand gelegen.

Op dinsdag 14 januari mochten we gaan duiken. Duikinstructeur Lars uit Denemarken legde alles erg goed uit. We hebben twee duiken gemaakt van een uur. Onder water hebben we veel mooie vissen en koralen gezien. De vissen soms echt in grote scholen echt prachtig. Ook zagen we een schildpad, een aal, nemo, Patrick en zijn familie en mevrouw Puff. Het was een supermooie ervaring. De rest van de dagen hebben we niet erg veel meer ondernomen op Koh Lanta. Lekker een weekje vakantie gehouden:). Een beetje op het strand gelegen gegeten, gedronken, je kent het wel. Op zaterdag 18 januari zijn we laat in de middag met een busje terug gegaan naar Krabi. Onze duikinstructeur zei dat de boot nog wel eens wilde zinken en met het busje was goedkoper en sneller. Savonds zijn we teruggevlogen van Krabi naar Bangkok. Het was echt een heerlijke afsluiter van onze reis! In Bangkok hebben we tot nu toe nog niets gemerkt van de protesten, hopelijk blijft dat zo. Vannacht om half 3 vliegen we van Bangkok via Dubai naar Amsterdam. Daar staan als het goed is een aantal Nederlandse locals op het vliegveld waarbij we de komende jaren mogen gaan wonen:D.

WE WILLEN OOK NOG EVEN IEDEREEN BEDANKEN VOOR ALLE LEUKE BERICHTEN DIE WE AFGELOPEN MAANDEN GEKREGEN HEBBEN!!! Het was elke keer weer leuk om iets uit Nederland te horen. Echt mooi, dankjewel daarvoor!!!

Ook mede daardoor hebben we zo van onze reis kunnen genieten! Het was echt een fantastische en onvergetelijke trip! We hebben ook het geluk gehad dat we tot nu toe nog eigenlijk bijna geen tegenslagen gehad hebben. Wie er benieuwd is naar de verhalen mag altijd langs komen. We vinden het leuk om over onze avonturen te vertellen!

Nogmaals dank voor alle leuke berichten!!

Tot snel,

Dieuwertje en Coen

• 19 Januari 2014 - 08:32

Stan:

Prachtig omschreven! Heb jullie verhalen met jaloezie, maar ook veel plezier gelezen.

Safe trip en tot snel!

Groet,
    Stan

• 19 Januari 2014 - 08:48

Wilhelmien:

dieuwertje en coen
    wat een mooie verhalen ik heb er van genoten
    goede reis en welkom thuis

• 19 Januari 2014 - 10:33

Karin Versleeuwen:

Hey dieuwertje en Coen,
    Ik wens jullie een hele goede terugreis. Het zal wel wennen zijn in Nederland.
    Bedankt voor de mooie en leerzame verhalen.
    Tot snel.

Gr. Karin en ook van eric en Mike X

• 19 Januari 2014 - 11:11

Jolanda Kerkhof:

Hoi reizigers, het zit er weer op, een mooi avontuur zoals ik heb gelezen.
    Geweldig, goede reis terug en tot ziens op weer Hollandse bodem.
    gr. Jolanda

• 19 Januari 2014 - 19:29

Geer:

Er zullen idd wel mensen zijn om jullie te verwelkomen op schiphol. Ze zullen blij zijn jullie te zien. Welkom Thuis Coen en Dieuwertje.